دفتر ازدواج شرق تهران

پنجشنبه 20 تير 1398
12:43
آبان

دفتر ازدواج شرق تهران

سالن عقد کالسکه یکی از دفتر ازدواج شرق تهران می باشد با فضای بسیار ویژه و فوق العاده همراه با سفره عقد فوق العاده شیک و بی نظیر که با دیزاین مدرن و خلاقانه طراحی کرده ایم یک انتخاب ایده آل برای ثبت لحظات ناب شما است.

سالن عقد کالسکه با امکاناتی از قبیل: انتخاب عاقد

خواندن خطبه عقد آریایی به همراه رقص نور و دستگاه مه ساز

عکاسی و فیلمبرداری با قیمت استثنایی

تشریفات گریم عروس

پذیرایی و سرو نوشیدنی سرد و گرم

همراه با پارکینگ اختصاصی برای ماشین عروس و داماد

در خدمات شما می باشد.


دفتر ازدواج شرق تهران




دفتر ازدواج شرق

برگزار کردن مراسم عروسی، بسیار سخت است که کارهای بسیار زیادی دارد و تمام آن ها باید در زمان خودش انجام شوند. بی شک همه عروس و دامادها و خانواده های آن ها انتظار دارند این جشن و تمامی مراحلش آن گونه که برنامه ریزی کرده اند و البته ایده آل و به یادماندنی به انجام برسد. آن ها اغلب در هنگام انتخاب دفتر ازدواج حساسیت ویزه ای را به خرج می دهند. چنانچه به دنبال دفتر ازدواج شرق با محیطی شیک و زیبا می گردید تا این روز به شکل هر چه بهتر و به یادماندنی تر در خاطرتان به ثبت برسانید به سالن عقد و دفتر ازدواج کالسکه مراجعه نمایید.



دفتر ازدواج شرق تهران

دفتر ازدواج یکی از مهم ترین مکان های به یادماندنی برای عروس داماد است زیرا به عنوان اولین گام در جهت ثبت ازدواج است. از گذشته های دور تاکنون از دفتر ازدواج برای برگزاری آداب و رسوم مربوط به مراسم عقد و عروسی استفاده شده است. چنانچه به دنبال دفتر ازدواج شرق تهران هستید، سالن عقد کالسکه آماده خدمت رسانی به شما می باشد. دفتر ازدواج تهرانپارس جهت برگزاری مراسمات خطبه خوانی عقد با جایگاهی خاص و رمانتیک برای عروس و دامادها.




دفتر ازدواج | سالن عقد | عقد آریایی


دفتر ازدواج تهرانپارس

امروزه کیفیت و مدل برگزاری مراسمات عقد و عروسی نسبت به گذشته فرق کرده است. امروزه دیگر برگزاری این‌ مراسم را در منزل انجام نمی دهند و اغلب عروس و داماد ها برای برپا کردن این روز مهم زندگی خود، به دنبال دفتر و سالنی زیبا و باشکوه هستند. کالسکه، دفتر ازدواج تهرانپارس، همان فضای دلنشین و به یادماندنی است که به دنبالش بودید.



امکانات دفتر ازدواج کاسکه

سفره عقد با نورپردازی بیش از ده رنگ و با چهار نوع نرم افزار نورپردازی

شمع آرایی و دیزاین رویایی و خاص

خطبه عقد آرایی

دستگاه مه ساز و ایجاد فضایی زیبا

موزیک و دف زنی تا اتمام مراسم

عکاسی و فیلمبرداری با قیمت مناسب

پذیرایی

پارکینگ ماشین عروس

گریم عروس

ظرفیت 30-35 نفر

و…


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ادبی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]